sobota 15. září 2012

Zlatíčko

Tak jsem ráno vyzkoušela jeden z těch včera koupených laků Essence. Je to odstín 37 třpytivě zlaté barvy.

Fotka mě překvapuje. Vypadá to na ní nějak rozpatlaně, což v reálu není.


K těm novým flakonkům laků Essence:

www.essence.eu

Zaprvé je jasné, že mnohem lépe vypadají s tímhle novým tvarem. Díky tvaru se s nimi lépe pracuje, lépe se otevírají... 
Jako druhé plus hodnotím štěteček, který je širší, než ten starý, takže pokryje velkou část nehtu, což umožňuje přetřít nehet jedním tahem a s trochou šikovnosti máte nalakováno. Nemáte pak na nehtu jakési přechody vrstev, čemuž jsem se u starých laků neubránila. Jde to jedním tahem a vrstva je hezky jednotná. 
Další pro mě důležitá věc je, že při zavírání víčka jakoby "cvakne" a vy nemusíte silou zavírat víčko tak, že pak pomalu nejde otevřít :D

Navíc zbožňuju jejich nude a podzimní matné odstíny. Opravdu máme na výběr a stojí pár korun. 

2 komentáře:

  1. Navnadila jsi mě :) Nedávno jsem na sobě zkusila jeden ze starších laků, a pak jsem toho při nanášení litovala :D Potřebuji si obnovit zásoby a ty staré vyhodit. Tak proč ne za pár korun ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, určitě si nějaký poriď - mají teď na výběr z krásných matných podzimních tónů...

    (taky jsem kozoroh :))

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)