pátek 28. září 2012

Jak Leah tráví svátek

Jak dnes pročítám své oblíbené blogy, je to dnes hodně o textu, což mám já osobně nejradši. Ne, že bych nebyla ráda okukovala, co si kdo koupil a jak vypadá ten nový lesk na rty, co o něm všichni mluví, ale nějak mám radši čtení cizích myšlenkových pochodů :)

Zaprvé mě moc pobavil článek slečny Bezegy, kde jsem se dočetla rafinované tipy a triky, jak se co nejpohodlněji vypořádat s chaotickým dnem.

Dál mě moc inspiroval článek Danii on the street, kde se dočteme o kouzlu stylového šatníku. O jeho minimalismu a jakési funkčnosti... Motivoval mě natolik, že jsem se rozhodla zásady v článku jakž takž dodržovat, jde asi o tohle:

Mám tendence nakupovat ve slevách či vůbec levné věci z pochybných materiálů. U koupě nepřemýšlím, jestli to mám s čím zkombinovat a jestli je to opravdu věc, na kterou budu za rok nahlížet jako na nevkusný výkřik fashion. Noo a dopadá to tak, že mám taky plné skříně vytahaných nepadnoucích kalhot, neforemných svetrů, příliš šílených nebo průhledných triček, sepraných věcí, scvrklých věcí, infantilních věcí... 

Tohle se má změnit počínaje příštím týdnem, kdy hodlám začít s kompletní obměnou šatníku. Výsledky tu budou samozřejmě zveřejněny a uvidíte, jak si vedu. Nebudu tedy kupovat všechno, abych to stejně nosila jen chvíli. Budu si kupovat věci z kvalitních materiálů, nadčasové, dospělácké. Pravděpodobně tím budu mít mnohem méně věcí, než mám teď, ale alespoň budu vědět, že je všechny unosím. 

CÍL 1: kvalitní černé kalhoty, mohou zavánět pánským stylem




Tohle mě dnes bavilo v první polovině dne. Jo a málem bych zapomněla! Mé roli holky, co věčně sedí doma odzvonilo! Dnes jsem si rezervovala výlet do Paříže! Jak říkám, zatím jsem byla jen na pár místech, proto se neskutečně těším, že konečně začnu taky trochu poznávat ten náš svět :)

Tak jo, to je asi všechno, co jsem vám dnes chtěla napsat. Ty blogy většina z vás asi zná, jsou dva z mých nej, takže doporučuju počíst :)

Dám si teď jednu Mi Kim Chi a půjdu začít budovat šatník do centra - snad budou mít u nás na Čerňáku otevřeno :D. Ráda bych si nakoupila nějaké nové soupravy spodního prádla...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)