sobota 15. září 2012

Pokračování podzimních nákupů

Původně jsem dnes šla pro podzimní oblečení, ale nějak jsem nemohla snést davy lidí kolem mě a lidi, prohrabující se ve stojanech s oblečením těsně vedle mě.

Nakonec jsem tedy skončila v drogerii a nakoupila další věci, které mi chyběly:


Krém na ruce Balea s vůní malin. Chtěla jsem takovýhle větší krém na ruce s pumpičkou, který si dám do koupelny a tak na hydrataci rukou nebudu tolik zapomínat (a to bych se sychravým podzimem nerada).
Dojmy z prvního použití: Krásná vůně, světle růžová barva, konzistence pleťového mléka, rychlá absorpce, dlaně mám již po prvním použití hebčí. Vůně na rukou přetrvává.


Sprchový gel Dove. Na tomhle přípravku se mi líbí to, že má vcelku tužší konzistenci, skoro jako krém, který pak na těle vytvoří hutnou pěnu. Nevtíravá osvěžující vůně a přijatelná cena. :) Značku Dove mám celkově hodně ráda, poslední dobou hlavně jejich řady péčí o vlasy.



Tak tohle jsem chtěla už pár let od doby, kdy jsem ve třeťáku šla s kamarádkou na diskotéku a před ní mi žehlila vlasy. Po žehlení mi na ně dala tohle a moje vlasy najednou jakoby vůbec nebyly moje - byly KRÁSNÉ.
Přesně je to stylingový sprej pro třpytivý lesk. Na zadní straně se píše: Pokud máš vlasy suché a krepaté (mám), musíš ho prostě mít!
Používá se buď před stylingem vlasů, když jsou ještě vlhké po umytí, nebo kdykoliv na suché vlasy pro okamžitý lesk. 





Tohle je taky věc, kterou už chci delší dobu. Sprej proti žáru při žehlení vlasů (fénování). Zatím jsem používala ten růžový krém od Loreal, který jistě většina z vás taky zkoušela. Neměla jsem nikdy pocit, že by vlasy výrazně chránil, tak jsem se rozhodla pro změnu. Got2b Guardian Angel. Chrání před žárem do 220°C, což je pro mě důvod, proč jsem ho koupila. Žehlím na 180°C, tak by se dalo předpokládat, že vlasy ochrání.
(Vsuvka - na všechny koupené produkty chystám stručné recenze. Musím ovšem všechno nejdřív dobře vyzkoušet.)


Poslední dobou se hodně soustředím na zubní hygienu. Obyčejný zubní kartáček jsem vyměnila za elektrický, Signal za Elmex, začala jsem používat ústní vodu a dnes jsem přidala zubní nit a vyzkoušela jsem ji hned, jak jsem přišla z nákupu (asi před hodinou) a je tu super. Mentolové aroma a cítím svěžest v ústech, o což šlo :) Dostane se i tam, kam kartáček ne. :)






Laky na nehty, které se - podle mě - na podzim hodí. Tří matné, jeden extrémně třpytivý. Momentálně mám na každém nehtu jednu barvu a všechny jsou krásné, i když myslím, že ta modrá mi moc nesluší...
V recenzích budou i fotky přímo na mých nehtech, takže tam se o nich dozvíte víc a pokusím se fotit ve dne, aby byly barvy realističtější. Třeba ta "růžová" je spíš taková švestkově růžová a fotka s bleskem je trochu zkreslená...



Rozjasňující báze pod make-up s perlami. Je to má první báze a vybrala jsem tuto místo té klasické od Dermacolu, poněvadž tato je navíc energetizující, pro unavenou pleť, což myslím, že často mám...
Těším se, až ji použiji. :)





A nakonec moje oblíbená Active Beauty - taky si ji berete v DMku? Přestože je to měsíčník zdarma, připadá mi, že je kvalitnější, než kdejaký drahý časopis.
Nejvíc mě baví psychologické články (v aktuálním čísle článek o černobílém vnímání světa). Bývají tu zajímavé rozhovory, většinou s úspěšnými ženami a spousta wellnes článků, tipy ohledně krásy (nyní o podzimních módních barvách, podzimním líčení a o starých dobrých účinných kosmetických přípravcích (uuf))
Najdete tu také články o zdravém životním stylu, nyní například o vegetariánské kuchyni, o důležitosti svačin..
Samozřejmostí je výlet do dalekých krajů, horoskop a recept na nějakou tu mňamku.

Zkrátka ideální počteníčko!

Tak. To je prozatím vše, já přesunu svou pozornost na televizi, kde právě běží Harry Potter.


4 komentáře:

  1. Ten stylingový sprej pro lesk mě hooodně zaujal :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho můžu jen doporučit.. Včera jsem ho vyzkoušela, než jsem šla s kamarádem ven a on povídá: "Co to máš s vlasama? Máš je nějaký hezčí, takový hebký." To mě potěšilo.. Určitě to za to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se zase líbí ty matné laky od Essence a podkladová báze od Dermacolu, protože to jsou přesně věci, které mi teď schází. Na podzim se těším, podle barevné typologie je to přesně moje období :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem podzimní typ a podzim je mým nejoblíbenějším obdobím... Posedávat v parku mezi listím a popíjem coffee to go :D Ty krásné svetry a kabátky všude... :) Přednášky... :)

      Miluju podzim!

      Jinak už jsem zkusila tu bázi a fakt je to bomba, to líčení je s tím úplně jiný a nanášení make-upu je o moc snadnější s ní...

      A ty nové laky jsou vážně o moc lepší, než ta staré :)

      Vymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)