úterý 4. září 2012

Comeback!

Ahoj dámy!

Tak jsem tu zas, jste překvapené? Už dlouho přemýšlím o návratu do blogového světa a když jsem teď pročítala své staré články, podivila jsem se kdo že to všechno napsal.

Můžu snad s hrdostí říct, že ta osoba, co psala předchozí články, je už z velké části pryč. Změnila jsem se a doufám, že i tady, na blogu, to bude poznat.

Hlavní věc, která mě překvapila, byla, že jsem zde neustále něco slibovala, plánovala (ať Vám nebo sama sobě) a nakonec jsem to buď vůbec nesplnila nebo až za dlouho. Věřím, že tohle už nělat nebudu, hlavně kvůli sobě - kvůli svému lenošení a neustálému odkládání učení a povinností, jsem se na žurnalistiku nedostala.

No... Nebudu se rozepisovat o tom, co jsem dělala za dob, co jsem se tu neobjvila a radši začnu pracovat na nových článcích o všem, co mě napadne.

Jdete slečny některá od října na vejšku? Těšíte se? :-)



Leah

1 komentář:

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)