sobota 22. září 2012

Školní botky bez podpatku (?)

To jsem takhle minulý týden procházela centrum s tím, že potřebuju boty na "lítání". Pěkné, elegantní a hlavně pohodlné boty na celodenní chození, na školní dny, na procházky Prahou ...

Předesílám, že obvykle, když jdu koupit kalhoty, přijdu domů s šatičkama (viz. některý z dalších článků...)

Takže jsem vybrala v obchodě Jannis, který se stal mým  (-šůs-hevn-)




 Ano, jsou semišové a navíc světlé. Ano, asi jsem blázen :D Ale slibuju, budu je opečovávat, jak nejdéle to půjde!




 Podpatek není zas tak vysoký, ale když jsem šla ze schodů, málem jsem si přivodila sádru...




 Na vnějších stranách jsou lesklejší falešné zipy a na vnitřních jsou ty pravé a nevýrazné.


.

Měla jsem je zatím jen jednou, ale chodila jsem v nich celé odpoledne, takže mě z nich samozřejmě nakonec začaly bolet nohy. To se mi ale napoprvé děje s každými botami...

Tady ještě pár detailů outfitu foceného, když jsem s těmi botami poprvé vyrazila ven :) Fotím se sama, takže omluvte nevhodnost toho foťáku ve snímcích.. :P


Maličko se hrbím, ale to proto, že jsem zírala do toho foťáku. A to tričko je na straně za krkem na zavázky a tak se vám u krku vytvoří mašlička. Už ho mám déle a netuším, odkud je. K celému vzhledu jsem zvolila ten zlatý lak Essence, na který jsem dělala recenzi a perlové náušnice, které jsem sama vyrobila a nejsou vidět. Své šperky budu ale fotit, až jich budu mít více :)


Moje oblíbená sukně z C&A, krajkovaná. Bohužel si už nepamatuji cenu, ale myslím, že to už je teď jedno, jelikož na takové pidi sukně asi už nebude počasí...


Kabelka z Carpisy, kterou už znáte. Původně titulovaná jako "taška do školy", ale kdo to má vydržet, když jdu až 8.10.? K tomuto outfitu se mi navíc nejlépe hodila...



A večer zase dávají Harryho Pottera, kdo se bude dívat? :)

2 komentáře:

  1. Wow, ty boty jsou krásné! Já teď jsem taky na lovu za svýma suprtrupreňoňůno botama, ale nikde nemají takové, jaké by se mi líbily na 100 %. Z důvodu mé gramlavosti nesmím mít semišky, kterých je letos všude plno, oxfordky nechci, přezky se mi nelíbí, blablabla.. ;)

    Večer jdu do práce, takže si Harryho budu muset vynahradit jindy, fňuk..

    P.S. Zruš si ověřování komentáře, docela to otravuje, přiznám se, že kolikrát jsem komentovala nějakej článek a jak na mě vyskočilo ověření, tak jsem to vypla..

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to musím někde najít s těma komentářema, moc se tu v tom nastavení nevyznám, ale zkusim to :) Děkuju :)


    Tak ať taky najdeš ty své vysněné :)

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)