neděle 9. září 2012

Návrat do školy, aneb. velký nákup!

Ahoj všem,

jak možná víte, jsem nějak tou školou posedlá. Je to asi tím, že jsem ukončila studium na vysoké škole před rokem s tím, že se budu seberealizovat a za rok půjdu jako nový světem zkušený člověk opět na univerzitu.

Nevím, do jaké míry jsem seberealizovaná, ale každopádně do školy jdu a už se nemůžu dočkat. Před pár dny jsem proto vyrazila na větší nákup (téměř) všeho, co budu do školy potřebovat.

Dopadlo to takhle:



Ták. Toto je fotka všeho dohromady až na oranžový kroužkový blog na moje osobní poznámky, průhledného malého pravítka a sady deseti obyčejných propisek, které jsem byla koupit před chvilkou.


  • zápisy z přednášek si budu dělat do notebooku. Koupila jsem ten nejmenší, který jsem našla za rozumnou cenu. Navíc jsem chtěla, aby byl bílý. Nemám na něj vysoké nároky, bude hlavně uložištěm všech školních dokumentů. Pro mě je ideální - malý, bílý, lehký.

  • Jako peřinku pro noťásek jsem zvolila vyztužený obal/kufřík z Datartu. Byl tam sice i v růžové barvě, ale nechci ve škole působit tak infantilně, jak jen jsem, tak jsem zvolila tento stříbrno-šedý. 
  • Kroužkové bloky - na každý předmět jeden. Do těchto bloků si budu zapisovat v případě, kdyby se mi vybil noťas nebo bych ho nechtěla tahat, když budu mít třeba jen jednu přednášku a pak poletím jinam, než domů. Jsou různobarevné, aby se mi předměty lépe rozeznávaly a kroužkové, aby se s nimi snáze pracovalo. 

  • Spousta tužek, mikrotužek, propisek, zvýrazňovačů, pryže, barevná lepítka, papíry na poznámky, malá sešívačka a pouzdro, do kterého se to všechno pokusím nějak nacpat. K tomu není víc co dodat, základní výbava vysokoškoláka.



  • Cvičení z gramatiky němčiny - tohle mám už asi měsíc, koupila jsem si to k procvičování, abych po tom roce pauzy taky měla něco v hlavě. Ještě musím zopakovat angličtinu... 

  • Velká taška, do které se vejde vše potřebné. Tahle je z obchodu Carpisa. 

Vše, kromě tašky, notebooku, pouzdra na notebook a knížky s gramatikou, bylo koupené v Tescu. 

Ještě mi tu ale chybí jedna velká věc a to je studentský diář, začínající od září, ale na českém trhu jich moc není (alespoň ne těch, které by byly pro studenty a ne pro děti). Máte nějaké tipy, kde v ČR sehnat studentský diář? Z e-baye se mi objednávat nechce... 

Další moje plánovaná koupě je bobble láhev, jen nevím, jestli bych ji využila, jelikož ve škole piju (resp. pila jsem, když jsem studovala) hlavně kafe a ledový čaj. 

Které nezbytnosti máte do školy připravené vy? :)

3 komentáře:

  1. Miluju školní nákupy! Tip na diář mám - od Albi. Já jsem si svůj koupila v knihkupectví, ale teď už mají stojan snad v každém hypermarketu. Moc jich teda není, ale i tak jsem si nemohla vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo fakt? já byla v Globusu a Tescu a nikde nic... Od Albi sice jo, ale ty klasický, ne školní. ALE - úplnou náhodou jsem se zatoulala do pidi zapadlýho městečka s pidi papírnictvím a tam jeden vcelku normální měli :D

    Knihkupectví mě nenapadlo, zkusim to ještě prošmejdit :D Díky :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu se říká šílenství! :D Na vejšku taky chodím, ale na 1 semestr používám 1 kroužkový blog. Letos bych ale chtěla taky takový malý noťásek i s pouzdrem. Ten můj velký notebook totiž bez nabíječky nevydrží ani minutu :P

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)