středa 12. září 2012

Když jdu na čínu kolem drogerie...

Ahoj všem!

Taky je u vás tak zakaboněno jako tady v Praze? Celý den prší a to mám zrovna den, kdy jsem nemohla  jen tak zalézt do postele a koukat na filmy.

Ráno jsem jela do Černé Růže do Dermacolu pro make-up a pak na poštu pro dopis o přijetí ke studiu (dopis mi ale nedali bez občanky, která mi minulý měsíc propadla... ha). Než jsem dorazila domů, stavila jsem se pro kopec ovoce a zeleniny s tím, že budu jíst zdravě, zlepší se mi tím pleť a zbavím se neustálé únavy...

Po tomhle malém výletu do centra jsem byla zmoklá, unavená a naštvaná (kvůli tomu dopisu). Na zdravou stravu jsem neměla ani pomyšlení, takže jsem obědvala lžíci nutely.

Poté jsem profesionálně (ehehe) celé odpoledne prospala (víte přece jak příjemně se spí, když venku prší).

No a kolem šestý jsem dostala příšernou chuť na nezdravý kuře po thajsku a pravou čínskou zeleninovou polívku. A pointa článku přichází teď - po cestě jsem se stavila do drogerie a do obchůdku s přírodní kosmetikou a čaji a mám pro vás pár fotek toho, co jsem za celý den schrastila:


Dermacol make-up cover ve dvou světlých odstínech, které nemívají v drogeriích. Extra krycí, skvělý na zakrytí veškerých nedokonalostí.


Bezoplachový balzám na vlasy. Tenhle jsem vzala, protože byl zlevněný :D, jinak používám Gliss Kur (černý) a Dove (též dělá takové balzámy a jsou super, doporučuji!) a ty ještě mám, tenhle je spíš do zásoby. Zatím nevím, jaký je, ještě jsem ho neměla...


Kartáček na čištění pleti. Používám čistící pěnu Bioderma Sebium a přijde mi, že jsem na to "napěnění" celkem nešikovná a myslím, že s tímhle pomocníkem bude čištění efektivnější.




Dáál...


Pleťová maska (*hrabe se v tašce aby ji našla a něco vám o ní napsala*) Takže vzadu je psáno: přírodní léčivá maska - s aloe vera, vrbou, rozmarýnem a zázračným oříškem. To vše působí na problematickou pleť a zanechává pokožku svěží a vyčištěnou. -> Tak uvidíme :)



Obyčejný léčivý balzám na rty od Altery. Začínám se vybavovat na podzim, kdy je pro mě nutnost mít v každé kapse aspoň jeden balzám na rty.




Oční gel Ryor na opuchlé a hlavně unavené oči. Těším se, až ho vyzkouším, jelikož poslední dobou bojuji s únavou celého těla... Neustále mě pálí oči a mám je unavené, takže velkou část dne často prospím. Snad mi tohle v kombinaci s plánovaným zdravým životním stylem pomůže.



Další kousek do mé podzimní výbavy - regenerační krém na ruce s alantoinem. Často u blogerek slýchávám věc, u které jsem dřív myslela, že trápí jen mě - nesnáším když mi "šustí" ruce.



Pověstná dvoufázová odličovací emulze od Ryoru. Snad se potvrdí všechny ty pozitivní recenze, které jsem četla na jiných blozích. Mám teď na sobě ten make-up cover od Demacolu, tak jsem zvědavá, jestli bude fungovat až dopíšu článek a půjdu se odličovat. :)

Nakonec dvě věci z krámku s přírodní kosmetikou a čaji:


Dva čaje proti únavě - Životabudič a Yerba Maté. Normálně se přímo nalévám kávou, ale ta mé pleti taky škodí, tak se ji aspoň zčásti pokusím nahradit těmito čaji - pokud budou mít účinky, jaké slibují.



A nakonec asi ta největší bomba!!! Konopné sérum na akné od značky Cannaderm. Obsah konopí? 56% (to se vidí zřídka) Nerezový roll on a hlavně - už pár dní se mi dělá takový ten podkožní bolestivý pupínek těsně pod rty. Potřebovala jsem se ho rychle zbavit dokud jen bolí, ale ještě není vidět. Ten malý lokální krém od Biodermy Sébium mi nepomohl, tak jsem koupila tohle.

Jen tak jsem si ho aplikovala na to místo i přes make-up (!) a opravdu a vážně o pár hodin později je o poznání menší a věřím tomu, že po odlíčení a přes noc úplně zmizí.

Prostě jsem z něj nadšená!


Tak to je všechno. Vím, že přidávám mezi fotky spoustu textu, ale je tam vše, co já považuji za důležité a nikoho vlastně nenutím to číst :)

Komentujte, pište, budu ráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)