čtvrtek 9. února 2012

Prošlapanou cestičkou

Předpokládám, že když už i v Praze sněží, že skoro není vidět na krok a sníh tu zůstává a netaje, jinde po republice musí bejt doslova kalamita. Slibuju, že dneska nikam nepůjdu.. Jednak proto, že jsem přes noc záhadně onemocněla a probudila se s knedlíkem v krku a jednak taky proto, že jsem pro všechno potřebný byla v centru včera. A jak to dopadlo?

Po dlouhým rozmejšlení v déemku (lékárnu jsem po přepočítání peněz v peněžence vynechala) jsem si domů odnesla naprostou klasiku v mojí péči o pleť - Garnier Pure 3 in 1. Měla jsem ho už párkrát a vždycky se mi pleť zlepšila. Nebylo to nějak markantní zlepšení, ale pro mě je to jistota. Hlavně má v sobě hodně peelingovejch zrníček, což je právě to, co jsem hledala. Nemám pocit, že moje pleť je vyčištěná, když použiju přípravek jen na gelové nebo krémové bázi bez peelingu.




Navíc tenhle výrobek lze použít mimočistícího gelu a peelingu i jako masku, což dělám tak jednou týdně a pleť je po něm matnější, než před použitím.
Koupila jsem ho za 160 Kč, ale je to 150 ml tuba a stačí aplikace malého množství, takže tenhle Garnier dlouho vydrží.

Myslím, že pokud i v budoucnu nebudu mít pár korun navíc na kvalitní přípravky z lékárny, v drogerii nakonec vždycky sáhnu po tomhle.

PS: Přítel používá podobný přípravek od Neutrogeny (ale je bez peelingových zrníček) a hodně mu pomohl. Má pleť skoro dokonalou a nedávno měl pleť hodně nečistou a aknózní. Vyzkoušejte :) Resp. Máte s tím zkušenost? A co pomáhá Vám? Co používáte? :o) Pište do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)