pátek 10. února 2012

wishlist - spring

wishlist - spring

Tak! Konečně jsem přišla na to, jak se dostávají na Blogger wishlisty a vytvořené kolekce. A tím pádem je na světě můj první wishlist, needlist, wantlist, neboli všechny materiální věci (až na jednu :) ), které bych si přála mít nadcházející jaro.

1. Botky na podpatku - nude barva: líbí se mi k šatům i džínám, řekla bych, že se ty boty hodí snad ke všemu. Navíc jsou jemné, ženské, což je styl, který se mi moc líbí.  Možná bych akorát měla radši matné, než lesklé.


2. Bižuterie - mám dojem, že čím dál víc bižuterie mi odchází do cinkrlátkového nebíčka. Rozpadají se, černají nebo se z nich slupuje barva, kamínky vypadávají, nebo jsem prostě naznala, že ten prsten ve tvaru obřího barevnýho motýla posetýho barevnými kamínky je už opravdu pro jiné nátury. Tady ilustrace celkem sedí - šperky jsou zase jemné, v přirozených barvách plus SOVIČKY <3


3. Sportovnější boty - ještě nevím, jestli budou lepší spíš takové, jako na obrázku, nebo opravdu klasické sportovní tenisky. Chci něco, v čem půjdu ven k džínám, mikině a culíku :) Village girl! :P Yes.


4. Bílá tílka pod svetry - tohle by měla mít v šatníku snad každá holka. Ty, co mám, začínají být nějak malé a navíc už nejsou tak hezky bílé. Požadavek - příjemný materiál a délka aspoň k zadku.

5. Tmavé džíny - už dlouho jsem si nepořídila nové kalhoty. Nosím troje až čtvery pořád dokola, z nichž ne všechny lichotí mojí postavě. Mám prostě ráda džíny upnutý a takový mám vlastně jen dvoje. Navíc žádný hezky tmavý, alias jsem chytrá holčička. Takže tohle opravdu chceme.

6. Křiklavě růžový svetřík na knoflíky - růžovou jsem nosila naposledy na střední škole a myslím, že je čas se k ní vrátit. Jelikož jsem tmavá bruneta s tmavýma očima, řekla bych, že v růžové (snad) nevypadám nijak moc tupě a oproti třeba zelené mi růžová celkem sluší. Žádný růžový svetr ale nemám a už delší dobu po něm toužím. Jinak bych radši tmavší růžovou, než klasiku barbie pink.

7. Kvalitní make-up - dochází mi můj zamilovaný La Roche Posay, na který jsem dlouze šetřila a doufám, že si budu moci na jaře koupit další. Nechci se vracet k drogerkovým make-upům. Na dekorativní kosmetice šetřím, to jo, ale na make-upu a pudru ne -> nevyplácí se to.

8. Elegantní botky bez podpatku - ani tenisky, ani podpatek, prostě něco mezi, to bych ráda. Něco k pěknému oblečení na dlouhé procházky městem. Třeba :)

9. Černé skiny - mám dvoje - jedny nosím nadoma, jelikož už jsou "staročerný" a druhý k tomu nemají daleko. Takže je jasné, proč ve wishlistu tahle další klasika je.

10. Jarní kabátek - ani krátký, ani dlouhý, ráda bych délku do půli stehen a barvu světle hnědou. Hlavně by měl mít dobře a pevně přišitý knoflíky :D.  Možná bych nepohrdla ani nějak vkusně řešenou kapucí, která by ale nedodávala kabátku sportovní nádech - existuje vůbec něco takového?

<3 Hezká pleť jako E.W. - tohle je nemateriální věc, které bych chtěla na jaře (do jara) docílit - mít krásnou pleť. Kruhů pod očima se asi nezbavím, ani barvu nezměním, ale ráda bych se zbavila všech mladistvých nedokonalostí. A kdo je na obrázku? Kdo ví, ať napíše do komentáře :)

2 komentáře:

  1. tie prve topanky su bozske!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. super wishlist, moc hezký blog :) sleduji tě..
    please follow me back
    http://bombaboom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)