čtvrtek 9. února 2012

Alverde Clear - recenze

Jak jsem slibovala, přicházím s recenzí na kosmetiku Alverde, kterou můžete zakoupit v drogeriích DM. Je to přírodní kosmetika, přesto není nijak drahá. Jen o trochu dražší, než druhá déémkovská značka - Balea.

Já jsem před pár měsíci zakoupila dva výrobky řady CLEAR - peelingovou masku a pleťový fluid. Vypadají takhle:

Vpravo fluid, vlevo maska. Bohužel jsem nevyfotila aplikátory - u masky klasika, ale u fluidu je pumpička, takže se s ním snadno pracuje. Co mě na výrobcích na první pohled překvapilo, byla jejich barva:

Tohle je peelingová maska (nahoře) - má nahnědlou barvu a obsahuje miniaturní peelingová zrníčka. Na můj vkus opravdu miniaturní, nepročistí pleť tak důkladně. Pokud má ale někdo pleť opravdu citlivou a potřebuje takto jemný peeling, je to to pravé.

Teď fluid:

Barva stejná jako u masky.  Má tekutější, ale stále krémovou konzistenci. Zajímavé je, že po vtírání do pleti zbělá a už takto hnědý není. Velké mínus je, že se špatně vstřebává a musíte ho vtírat dlouho.

Celkové účinky:
Masku jsem používala zároveň jako jemný peeling každý den ráno i večer a fluid stejně často. Upřímně jsem nezaznamenala žádné výrazné změny. Pleť se nezhoršila, ale ani nezlepšila, takže můj celkový dojem je spíše negativní.

Tato řada je primárně určena pro nečistou pleť, obsahuje výtažky z hroznových jader a má působit antibakteriálně a zmírňovat tvorbu pórů.
Ovšem ačkoliv mi pupínky nijak výrazně nemizely, myslím, že maska pleť trochu sjednocovala a navíc oba výrobky příjemně a nevtíravě voní.
Jako plus bych zahrnula i to, že výrobky mě niajk neštípaly, ani nedráždily pokožku, což se mi třeba u některých masek od Baley stává.
Plus je taky cena produktů - Fluid za 99 Kč a Maska za 79 Kč.

Resumé: Výrobky neuškodily, ale už si je znovu nekoupím.

Jo a ještě je zajímavé, že nejsou nijak objemné - maska má 50ml a fluid 30ml.


A co vy a Alverde? Máte něco oblíbeného u této značky? :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)