pondělí 20. února 2012

Ranní

Dobré ráno!

Dneska jsem vstala s tím, že bych o sobě měla dát vědět na blogu. Víte, není to tím, že by mě blog přestal bavit. Naopak, těším se, až tohle stresující období bude za mnou a já si koupím konečně pořádnej foťák a budu vám všecko fotit a k tomu i něco napíšu.

JENŽE!

Už jsem trochu vyšla ze cviku, co se týče přihlášek na VŠ a vůbec - už víc jak rok jsem se systematicky neučila. Takže se to teď snažím dohnat. Včera jsem do noci vyplňovala a tiskla přihlášky a zjistila jsem, že nemám žádnou záchrannou školu, takže mě nejspíš nikam nevezmou, protože to je zkrátka všechno vyšší level.

Zjistila jsem, že se radši takhle podceňuju, než abych se začala učit.

Dál mám taky teď každý den brigádu a zítra musím lítat po úřadech. To jen abyste věděly, milé mé nepočetné, ale ceněné čtenářky, proč je Leah teď tak málo aktivní.

Jo a v tom utrácení v drogerii se držím - zatím jsem si koupila jen jeden sprcháč (stejné řady jako Maddemoiselle) a deodorant. Stejně mi penízky ale mizí v důsledku neustálého nakupování jídla v čínský restauraci, jelikož jsem tak vystreslá, že se nemám k tomu něco si uvařit.

Omlouvám se tedy ještě jednou. Ozvu se co nejdřív :o)

PS: V Praze už je jaro! Už chodím v jarní bundě :o) Jak je u vás?

PPS: Ještě song, kterej teď u mě vede:


1 komentář:

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)