pátek 10. února 2012

I'm still learning. Really? Povzdechy a fotky

Achjo, začínám být v koncích co se týče školy. Přijímací zkoušky se blíží a já se stále neučím. Maximálně čtu, ale to je spíš pro zábavu. Když si představím, kolik mám půjčených knížek a zase je budu vracet nepřečtené (hlavně ty odborné)...


Noviny? Děsí mě. Připadá mi, že jsou hrozně neuměle a nejasně psané. Často nacházím věty, které mohou mít více významů ( i v kontextu) a akorát mě to pak štve. Čtu je čím dál míň. U politických a ekonomických zpráv si musím googlovat každé páté slovo. Takže? Zajímám se čím dál míň a to je špatně.
Doufám, že takovéhle blogy nečte nikdo z přijímací komise :D

Jak vidíte, i když bych se měla učit a mám k tomu připravenou pracovní plochu, stejně se věnuju spíš blogaření. A není to narafičený! :D

 Můj diář. Nejdřív jsem měla ten růžový z Joy, ale ta upevňující gumička se mi utrhla a tím pro mě přestal být atraktivní celej diář. Navíc tam nebyla jedna stránka věnována jednomu dni, takže se tam toho moc nevešlo. Tohle je denní diář od Albi, no a je sladkej. :)




Kterak jsem objevila slevy Essence. Lesk Stay with me za 29,- Odstín 02 - My favorite milkshake. Mňam. Krásná barva. V pozadí učebnice žurnalistiky.

Donuťte mě někdo k učení. Já vím, že musím, ale... Pf.

5 komentářů:

  1. Kdepak, nutit Tě do učení nebudu, nezvládám ani sebe sama donutit k povinnostem ;). Ale zato musím pochválit fotky a krásný diář. Diáře miluju a tenhle je moc roztomilý.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. děkuj uza chválu, a to jsem se za ty fotky skoro až styděla. :D Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochválím ráda, když mám co. ;-) Mám podobný styl fotek moc ráda a těším se na přibývající fotografie i články ;-).
      Měj se krásně.
      Vivi

      Vymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)