pátek 20. ledna 2012

Zahrabat se do knih? Why not?

Ahoj, máte se?

Mám pocit, že se nám tady v Praze zbláznilo počasí - předevčírem jsem šla do práce v sukni a podzimním kabátku a libovala si, že přichází předčasně jaro. Včera jsem poprvé vytáhla můj křiklavě růžový deštník, který jsem dostala k Vánocům a dneska jsem pro změnu nešla vůbec nikam, jelikož do té chumelenice ráno by snad ani psa nevyhnal (pejska teprve ne!). S počasím si i moje nálada dělá co chce a výsledek je ten, že jsem zatím s tou němčinou ani nezačala.

Až teď :o) Slovníček mám koupený (teď už jen stačí ho zaplnit německými hnusnými složeninami) a učebnice připravené. Kafe mi ještě nevychladlo, takže já jdu na to!


PS: !!! Do začátku června nečekejte moc článků, týkajících se kosmetiky a módy, jelikož moje priorita je teď škola, ale s blogováním nechci přestat (před tímhle blogem jsem měla už pár jiných). To ovšem neznamená, že se tu neobjeví nic - chystám recenzi na dva výrobky od kosmetiky Alverde :o)

Držte palec a noste teplý svetry :)

Zdroj obrázku: www.ioffer.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)