čtvrtek 19. ledna 2012

Čtvrteční ráno

Taky je u Vás tak nanicovaté počasí? Tady v Praze je pěkně zakaboněno, že se člověku vůbec nechce jít někam ven. To jen já ráno lítám s pesanem okolo každého stromku, který je třeba počůrat:D. To jen já utíkám pro snídani, abychom měli vůbec co jíst :D. A to jen já půjdu za pár minut na brigádu, kde se sotva ohřeju a zase pojedu domů (takhle na počátku roku moc práce nemáme...).

A pak! Pak mi držte palce, ať nesednu k počítači a oblíbeným blogům a nezůstanu u nich sedět až do večera, protože dneska hodlám intenzivně začít s přípravou na ty přeslavné přijímačky. Konkrétně chci začít němčinou. Myslím, že bude stačit, když si dneska stvořím nějaký slovníček, kam si budu psát slovíčka a který si budu moct brát s sebou do metra nebo autobusu, abych mohla učením využít každou volnou chvilku.

Nebojte, dozvíte se, zda-li se mi to povedlo anebo jestli jsem (jako skoro vždycky) dala přednost pohodlnějším věcem.
Jenže je tu jeden fakt, který je třeba mít na paměti - bez učení není vysoká ;o)

Nakonec motivující NĚMECKÁ (tfuj, ten jejich jazyk tak divně zní) písnička

Mějte co nejpohodovější den,

Vaše Leah! :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)