středa 2. ledna 2013

Jak se daří.

Otevřela jsem ráno oči a nestačila jsem se divit. Šla jsem na balkon a nestačila jsem se divit. Je slunečno? Je teplo? Je! Je mi jedno jakto, ale jsem nadšená!

Včera večer jsem si přála, aby mi život zpříjemnilo něco pozitivního. Nějaké dobré zprávy. Netěšila jsem se do práce, věděla jsem, že bych tam byla celý den a hlavně nedělala obvyklou administrativu, ale uklízela bych po přestavbě nového patra firmy.

Aleee, ráno mi přišla textovka, že do práce nemusím! Jupí! Takže mám volný den. Ve chvíli, kdy mi zpráva přišla, stala jsem se někým jiným, najednou jsem měla energie:D Zkrášlovala jsem se, uklidila... Teď si užívám volna a plánuji, že půjdu do sluníčkovatého dne. Projdu se, nakoupím něco na večeři (slíbila jsem příteli, že uvařím) a zajdu do lékárny pro zinkovou emulzi (na Omlazení má velmi dobré recenze), jelikož moje pleť stagnuje i poté, co jsem začala brát antikoncepci. 

Jinak je tu zase začínající zkouškové období. Opět zápasím s tím, jak se donutit sednou k učení a vydržet. Fakt bych si přála být naučená s předstihem! Ale... 

-> je tu PC, proč nenapsat článek na blog? 

-> dávají zase Banánové rybičky! Miluju Halinu Pawlowskou!

-> Uvařím si pytlík rýže se zeleninou... 

Vždycky najdu něco, co dělám místo učení.

Máte nějaké typy jak se donutit? :) Nebo jak zvýšit mozkovou aktivitu?

Tak se  jdu nacpat tou rýží a koukat na rybičky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)