neděle 6. ledna 2013

Alverde: péče o chodidla

Před několika měsíci jsem narazila na kompletní péči o chodidla od značky Alverde. Nevěřila jsem, že by se suchými a namáhanými chodidly mohla udělat zázraky, přesto ale skončila v mém košíku a je to už dostatečně dlouhá doba, co jsem ji používala, abych vám byla schopna napsat svůj názor.

Jedná se o tři výrobky:





-> čistící pěna na nohy (vpravo) - tak tohle jsem nějak nepochopila. Zaprvé mi pěna ani ostatní výrobky vůbec nevoní. Mají takovou nepěkně sladkou umělou vůni. Pěna po pár vteřinách na chodidlech zmizí a výsledek je nijaký. Mýdlo na umytí chodidel poslouží lépe. 





-> peeling na nohy se zrníčky písku - tohle už bych hodnotila výrazně lépe, než pěnu. Vůně sice taky nic moc, takže mě to vcelku odrazuje od vypotřebování, za to však peelingová zrníčka jsou docela hrubá, takže to zrohovatělé buňky pokožky obrousí. I když vůbec by mi nevadilo, kdyby těch zrníček v peelingu bylo víc.



-> máslo na nohy - konzistencí spíš jako levný margarín :D Přesto ale dostatečně hydratuje a je mastnější než třeba tělové mléko. Častěji ovšem na chodidla používám buď měsíčkovou mast anebo čokoládové máslo od Baley. Lépe voní a jsou mastnější.  Alverdovské máslo plní svou službu dobře, ovšem ta "vůně" mě opět odradila, takže jsem ho přestala používat.



Máte někdo s touto řadou zkušenosti? Pokud ano, je vůbec někdo, komu tyto výrobky voní? :-D

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No vyzerá to zaujímavo. Musím to skúsiť

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já s tím zkušenosti nemám, rozhodně ne s touhle nevonící, jak říkáš řadou :-) Já používám na nohy péči od Footworks a to voní nádherně :-)

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)