neděle 13. ledna 2013

Winter - hate or love?

Nestačím se divit, jak na blozích jiných blogerech čtu o nadšení ze sněhu, koukám na idilické random zimní fotky a podobně.
Přiznávám, že představa, že se člověk zachumlá do úžasnýho měkkoučkýho svetru a ponožek, uvaří si horký kakao, vezme k němu sušenky a jde pod peřinu a koukat na Harryho Pottera je vážně skvělá. Nebo jít ven a procházet se zimním městem, nebo ještě lépe venkovem se svou spřízněnou duší, kamarádkou nebo psem - to je představa taky hezká.

                                                              pics: dreamstime.com

Jenže musím říct, že pro mě zima znamená něco úplně jiného.
Každé ráno vstát a děsit se toho, že musím na brigádu nebo kurz ( = do zimy) a vědět, že ani teplý rukavice mě nezachrání před mrazem.
Ustavičně hledat za pochodu v kabelce kapesníčky, když vám teče z nosu nudle (pardon :D).
Bát se o své boty neošetřené impregnací jen proto, že stále doufáte v brzké jaro.
Být svědkem toho, jak vám pomalu z kabátu vypadávají knoflíky, jeden po druhém. Proč vypadávají? Protože kabát skoro nemůžete zapnout, když jste pod ním vtěsnaní do dvou až tří (nejlépe různobarevných) svetrů, nemluvě o dalších vrstvách triček.
Muset si pod kalhoty oblíkat legíny, což znemožňuje kalhoty obléknout a pak se rozčilovat, že ty legíny máte pod kalhotami srolované.

Mazat ruce, mazat ruce, mazat ruce.

                                                         pics: thecollegetownlife.com

Ten pocit, že vám v mrazu upadnou uši a nos (popřípadě prsty) a jejich pálení, když přijdete do tepla.
Snášet kašlání a důchodcovské chraplání v metru či jinde a představovat si, jak bacily létají vzduchem přímo do vašeho nosu... (No jo.)

Kde mám balzám na rty? Při hrabání v kabelce a hledání balzámu vám vypadne na veřejnosti změť zamotaných sluchátek, klíčů a kapesníčků či čehokoliv dalšího.

Napadá mě další spousta věcí, které na zimě nesnáším, ale článek by byl až moc dlouhý a až moc negativní, proto dám prostor vám :D - co Vám na zimě vadí? A co máte naopak rádi? :)

4 komentáře:

  1. Musím říct, že tento článek se mi hrozně líbí :)
    Naprosto souhlasím :D
    UŽ AŤ JE LÉTO, kruciš!
    Jak jsi zmínila, krásné jsou procházky v zasněžené krajině, ale to, že mrznu, jsem navlečená jak medvěd a pořád je to málo, tak to né, to já nerada:)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. nemám rada zimu. vadí mi na nej to, že sa stale trasiem od zimy. potrebujem k normálnemu fungovaniu v byte, práci, aspon 25 stupnov. akonáhle je niekde 20 je mi zima.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ptala ses odkud mám šátek z videa - kdysi (asi tak loni v červnu) jsem si ho koupila v C&A. Strašně dlouho jsem po nějakém takovém prahla a našla jsem poslední tam. Touhle dobou jsem ale bohužel žádný podobný v obchodech neviděla :/. Nicméně zkus pochodit slevy a třeba někde taky takový seženeš :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám ráda zimu, už jenom proto, že se musím navlíkat do punčoch, bund a čepic! :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)