sobota 5. ledna 2013

Balea: Bodycreme Cocos

Dnes jeden typ pro hydrataci sušší pokožky. Obzvlášť teď, kdy je ještě zima a sychravo, jsem ocenila, když jsem v drogerii narazila na tohle obří půlkilové balení tělového krému.




Už po prvním vyzkoušení bylo jasné, že je to trefa do černého. Hydratace je viditelná a pokožka skutečně vydrží vláčná (před pár hodinami jsem si s ním namazala tělo a stále je hydratace znát). Není to ale máslo, konzistencí něco mezi krémem a tělovým mlékem.
Na těle nepálí ani jinak nedráždí i když mám spíše normální, než citlivou pokožku. Pro lidi s citlivou pokožkou bych spíš vůbec značku Balea nedoporučovala. Ono to s touhle značkou bývá jako sázka do loterie. Tělová mléka od Baley, které jsem již vyzkoušela, byla většinou jen o vůni, ale hydratace a výživa žádná. Tento krém je ale jiný. Určitě bych si ho koupila znovu.







Kokosová nevtíravá vůně je příjemným bonusem a 500 ml balení jistě dlouho vydrží.

Cena cca 70 Kč.

Rozhodně doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)