středa 5. prosince 2012

Zima už i v Praze

Vždycky jsem tvrdila, že JÁ nemocná nebudu. U pí doktorky tehdá na vesnici jsem byla známá tím, že mám tu nejtenčí složku.

Jiní se museli balit do sněhulí a nabobtnanejch bund, já lítala v mrazech v teniskách a podzimní bundě.

Tramtadadá, jsem nemocná. Moji best friends jsou teď velký hrnek s nápisem I LOVE COFFEE, do kterého si dělám zázvorovej čaj (na jehož přípravu jsem od šéfa dostala takový rozmělňovátko přímo na zázvor), kapsle Aspirinu a zbytek nějakýho dětskýho sirupu pro děti.
Nějak mám ale dojem, že je mi pořád stejně.

Nevadí. Nesmí vadit. Próóóč? Protože večer je PÁRTY. Jsem nerozumná adolescentní husička? Mě je to jedno, hrozně se těším! Chci se bavit, tancovat! Kdoví, kdy se mi to zase poštěstí a jestli fakt bude konec světa, přece nebudu trávit drahocennej čas ležením v posteli.

Před tím si půjdu koupit ještě nějaký tričko a možná nějaký teplý návleky na nohy :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Leah Vám děkuje za každou Vaši reakci :)